Minden vers saját. Kérlek, ne másold! ©

2012. május 10., csütörtök

Tiéd vagyok


Egymással szemben állva, most csak mi ketten,
A tiéd a mosolyom, már a testem, a lelkem.
Megmutatom neked a legvadabb arcom,
Mert ezentúl veled fogom vívni minden harcom.

Ha kell, ezerszer ígérem, hogy nem látok mást,
Te pedig azt ígérd, hogy a karodba zársz,
Úgy védesz meg bárkitől szóval - ha kell, tettel,
És mi eddig enyém volt, neked adom, vedd el!

Pásztázó pillantásod zavar nélkül állom,
És hagyom, hogy te légy nekem a legforróbb álom.
Egész lényem tárom fel, te látod, mi én vagyok,
De csak neked mutatom - titok, mit rád hagyok.

Nem kell semmi külcsín, a puszta lét, mi számít,
Semmi hamis ígéret, vagy maszk, ami csak ámít.
Tégy velem, mit akarsz, lökj a falnak, ágynak!
Szabad utat engedek az önpusztító vágynak.

2012. 05. 09.

2 megjegyzés: