Minden vers saját. Kérlek, ne másold! ©

2011. december 27., kedd

Hadd legyek jó

Miért nem lehetek megint jó?
Kérlek, segíts Mindenható,
Hogy az lehessek, aki régen:
Ártatlan, kedves, tiszta lélek.

Minden nap megfogadom,
Az adott szavam mind betartom;
Helytelent sosem teszek;
Romlott ember én nem leszek.

Nem akarok gyűlölni másokat,
Lerombolni olcsó álmokat.
Mégis halomra halmozok hibát,
Gyerek lelkem sírva kiált.

A lejtőn elindultam réges-rég,
Szép életem már csak kép.
Álmaim fátyla szétszaggatva,
Földön hever megtaposva.
Sárba dobva a kedves szavak.
Szívem lassan ketté szakad.

Elveszett lelkem darabjai szétszórva,
Az emberekből próbálom összeszedni régóta.
Hadd legyek, hadd legyek kisgyerek,
Ki gondtalan, bárkinek boldogan integet.

Ne értem sírjanak szélben a fák;
Ne értem szóljanak a könyörgő imák;
Ne kelljen semmit szégyellnem többbé;
Rossz gondolataim váljanak köddé!

Téged kérlek, ó, Mindenható:
Hadd legyek, hadd legyek újra jó!

2011. 11. 29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése