Minden vers saját. Kérlek, ne másold! ©

2010. szeptember 9., csütörtök

Engem... Bennem...

Engem minden rád emlékeztet...
A csillagok, az este,
A Holdnak karcsú teste,
A szél, a virágok,
A gyönyörű álmok...

Bennem minden visszahív téged...
Az emlékek, a képek,
A halovány remények,
A kín, a fájdalom,
Az összes rémálom...

Bennem minden utánad vágyik...
Az ajkaim, a kezem,
A folyton vérző szívem,
A vér, az ereim,
Könnyező szemeim...

Engem minden messzeűz tőled...
A vágyódás, a kétség,
A magányos sötétség,
A lét, a félelem,
A kínzó szerelem...

2010. 09. 09.

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez a vers nagyon tetszik! Nagyon kifejező!
    Várom a következő versed!
    Puszi Lilimooo

    VálaszTörlés
  2. Szia Lilimooo! Nagyon köszi a sok-sok véleményt! Örülök, hogy valakit megragadtam a verseimmel. ^^

    VálaszTörlés
  3. Jó és rossz megjelenik, és egymásnak ellentétet mond, pont úgy, ahogy lennie kell. :) Ezt frappánsan eltaláltad. :) Azt hiszem, erre énekelte Demjén Ferenc, hogy "NEm tudjuk még mi hajt: a boldogság, vagy a keserűség?" :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát igen, néha az ellentétek adják a legjobb kontrasztot. ^^

    VálaszTörlés
  5. Bár én is tudnék ilyet írni... gratula, gyönyörű vers :)

    VálaszTörlés