Minden vers saját. Kérlek, ne másold! ©

2010. július 20., kedd

Utolsó éj

Várj, ne sírj! Még itt vagyok.
Holnaptól én leszek az angyalod.
Kérlek, értsd meg, itt nem választhatok.
Nem akarok menni, de nem maradhatok.

Kérlek, ne sírj! Ne így maradj meg bennem!
Ne erre az arcra kelljen emlékeznem.
Ma még veled vagyok, adj szép élményeket,
Hogy szívesen idézzem fel majd az emlékeket.

Tudom, sokszor hiányzom majd, ahogy te is nekem.
Ha sírni akarsz, ne tedd, csak tekints fel az égre!
Meg fogom érezni, hogyha még szeretsz,
S egy hullócsillagot leküldök neked.
Akkor képzeld majd azt, hogy nézem a szemed;
Szemedbe nézve fogom a kezed;
Kezedet fogva megérintem szíved.
Tudd, hogy mindig ott leszek veled!

Odakint sötét van, lassan itt az éjfél.
Jó lenne már, ha aludni térnénk.
De most elmegyek, hogy reggel hiába ne ébressz.
Egyedül maradok az utolsó éjen.
Holnaptól ne keress, többé ne is várj..
S most utoljára mondhatom: Jó éjszakát!

2009. 08. 28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése